W dniu 9 lutego 2022 r. Zarząd Polskiego Towarzystwa Mukowiscydozy podjął decyzję o pokryciu opłaty zjazdowej na 45 Europejską Konferencję Mukowiscydozy w Rotterdamie dla polskich ośrodków mukowiscydozy mających swój największy wkład w aktualizację Europejskiego Rejestru Chorych na Mukowiscydozę (ECFSPR).
Poniżej określono zasady wsparcia finansowego.
- Dopuszcza się dofinansowanie polskich ośrodków mukowiscydozy, które aktywnie biorąc udział we wprowadzaniu danych Europejskim Rejestrze Chorych na Mukowiscydozę (ECFSPR), tj. ośrodków które do końca marca 2022r wprowadzą dane za 2021r.
- Refundacja dotyczyć będzie wczesnej opłaty zjazdowej (dokonanej do 24 marca 2022 roku) na 45 Europejską Konferencję Mukowiscydozy, która odbędzie się w dniach 8-11.06.2022r w Rotterdamie.
- Maksymalną wartość refundacji stanowi równowartość kwoty 615 euro (kurs z dnia 24 marca 2022 r.).
- Refundacja w wysokości wczesnej opłaty rejestracyjnej obejmie wszystkie ośrodki, które wprowadzą dane do ECFSPR.
- Refundacja będzie uzależniona od liczby wprowadzonych rekordów przez dany ośrodek, tj.:
- 1 wczesna opłata zjazdowa dla ośrodka mającego poniżej 50 pacjentów, który wprowadził co najmniej 80% rekordów,
- 1 wczesna opłata zjazdowa dla ośrodka, który wprowadził od 50 do100 rekordów,
- 2 wczesne opłaty zjazdowe dla ośrodka, który wprowadził ponad 100 rekordów,
- 3 wczesne opłaty zjazdowe dla ośrodka, który wprowadził ponad 200 rekordów.
- Wnioski o refundację poniesionych kosztów opłat zjazdowych na 45 Europejską Konferencję Mukowiscydozy mogą być złożone do końca kwietnia 2022r. Wnioski złożone po tym terminie zostaną odrzucone.
- Wniosek o refundację składać należy do Prezesa Polskiego Towarzystwa Mukowiscydozy. Do wniosku o refundacje należy załączyć potwierdzenie ilości wprowadzonych i uzupełnionych rekordów oraz potwierdzenie poniesionych kosztów opłaty zjazdowej.
Warunkiem pokrycia opłaty zjazdowej jest przedłożenie faktury (invoice) wystawionej na:
Polskie Towarzystwo Mukowiscydozy
ul. Marii Konopnickiej 65 05-092 Łomianki
NIP 527-25-56-748
Treść uchwały można pobrać tutaj.
Wybór osób, którym zostanie przyznane wsparcie, leży w gestii danych ośrodków.
W razie pytań prosimy o kontakt mailowy: ptm@imid.med.pl